آموزش لینک سازی داخلی

ساخت وبلاگ


لینک و پیوند سازی داخلی چیست؟ فرقی ندارد چه دوران میباشد که در حوزه ی seo کار آموزش لینک سازی داخلی دارید. می‌دانید که ساختار تارنما چه تاثیری در سعی وب سایت در موتورهای کاوش داراست. هر سال که می گذرد اثر ساختار تارنما بیشتر و بیشتر میگردد. در اینجا میخواهیم در امر ساختار تارنما و لینک و پیوند سازی داخلی که فی مابین صفحه های وب سایت در جریان میباشد حرف کنیم.

ساختار وب سایت چیست؟
در هسته ی عمل، ساختار وبسایت به عبارتی سازماندهی وبسایت میباشد. مقصود مرتب سازی این میباشد که یوزرها درون تارنما شل باشند و بتوانند به آسانی به هر شیت ای که میخواهند دسترسی داشته باشند. البته یک غرض ثانویه و اصلی هم داراست. مرتب سازی صفحه ها تارنما سبب می‌شود کرولرها یا این که ربات های خزنده موتورهای کاوش بتوانند صفحه های شمارا شناسایی نمایند.

برای مثال یکی مهم‌ترین نکاتی که در بهینه سازی خاطر گرفته ایم به کارگیری از تگ های H1 و H2 و … میباشد. این تگ ها برای بهینه سازی مهمند. برای سازماندهی صفحه ها هم کاربرد دارا‌هستند. یوزرها به راحتی این تایتل ها را می‌خوانند و پاسخ سوالهای شان را میگیرند.

تارنما را مثل یک منزل فرض نمائید. شما وارد یک راهرو می‌شوید. از راهرو وارد پذیرایی میشوید که به عبارتی کاغذ ی مهم وبسایت میباشد. اتاق هایی که از پذیرایی به آنان دسترسی دارید تیم بندی های مهم شما میباشند. بقیه اجزای منزل مانند محل قرارگیری مبل ها، آشپزخانه و … هم المان هایی می باشند که مثل ساختار کلی وب سایت و تجربیات ی کاربری بایستی با صرفه نمائید. شما نمی توانید مبل ها را درون دستشویی قرار دهید. همان گونه که نمی توانید اجزای اصلی و پرسود وب سایت را درون صفحه های معدود قیمت وبسایت قرار دهید.

موضوعات در قبال کلیدواژه ها
یکی‌از نکات اساسی در پباده سازی ساختار وب سایت این میباشد که چطور صفحه ها را به سیلوهای موضوعی تبدیل نمائید. مطالعه کلیدواژه در اینجا سخن نخستین را می‌زند. البته سفارش می‌کنیم در پباده سازی ساختار تارنما به مکان کلیدواژه ها روی موضوعات متمرکز گردید.

با دقت بر روی موضوعات می‌توانید یک منش جامع برای تارگت کردن مخاطبان و ساخت‌و‌ساز محتوا صحیح و باارزش برای یوزرها خواهید داشت. در واقعیت موضوعات میباشند که استفاده کننده را وارد هجرت مشتری می نماید و قادر است به مشتری یک مسیر بدهد.

ولی در غایت تفحص کلیدواژه می بایست همچنان با غایت توان و اختراع صورت بپذیرد. مسئله شما هرچقدر هم پرطرفدار باشد و هرچقدر هم دیدنی درج شده باشد و ورقه ی آن به شایسته ترین صورت ممکن پباده سازی گردیده باشد. تا وقتیکه کلیدواژه ها به صحت seo نشده باشند همچنان احتمال جايگاه دریافت کردن آن در موتورهای کاوش بسیار کمتر میباشد.

حوصله نمایید. کلیدواژه تنها به‌این مفهوم وجود ندارد که صفحه ها تان را پر‌از کلیدواژه های پرجستجو فرمائید. غلظت کلیدواژه به‌تدریج رنگ می بازد البته چیزی که مکان آن را می‌گیرد به کارگیری از کلیدواژه ها در پیوند هایی میباشد که اخذ میکنید. موتورهای کاوش فعلا تیزهوش خیس از مدام می‌باشند. شما با تکرار کلیدواژه ها و یا این که بالا بردن تعداد کلمه ها یک ورقه نمی توانید آن‌ها‌را گول بزنید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 102 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:05


پیوند سازی فرایند دست یابی به وبسایت های دارای اعتبار آموزش لینک سازی داخلی و اضافه کردن نشانی وب سایت خویش به محتوای آن هاست. در‌حالتی که وبسایت مارا دنبال نمایید، متوجه خواهید شد که بیشتر مقاله ها به صفحه ها دیگر لینک گردیده اند. ساختمان پیوند ها بغرنج می باشند. پیوند ها برای seo نقش مهمی جاری ساختن می نمایند. پس نباید از لینک و پیوند دادن ها در محتواها غافل شد.

یک کدام از مواقعی که مداقه پیوند ها را نشانه میدهد، اندازه گیری واحد سنجش لینک و پیوند ها به وسیله موتورهای کاوش میباشد. براساس همین پیوندهای در میان صفحه ها موتورهای کاوش انتخاب می نمایند، که کدام وبسایت شایسته ترین میباشد. پس در حالتی که خواستار وصال به جايگاه های بالا در موتورهای کاوش میباشید همواره می بایست از پیوند ها استعمال فرمائید.

اعتنا داشته باشید چگونگی لینک و پیوند ها التفات دارا هستند. کلیه پیوند ها بها یکسانی از لحاظ موتورهای کاوش ندارند. حتی ممکن میباشد برخی از آنان اثر منفی نیز بگذارند.

چگونگی لینک و پیوند ها:
تا به امروز چنددفعه در متن از امتیاز دهی موتورهای جست و جو به بک پیوند ها کلام کرده ایم. یکی‌از انگیزه های تکرار این مکررات ذکر التفات آن از حیث گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد. موتورهای کاوش، همواره طریق رابطه وبسایت ها را با یکدیگر گزینه پژوهش قرار می‌دهند. اگرچه دست یابی به پیوند های کیفیت بالا خیلی دشوار به حیث میرسد البته غیرممکن وجود ندارد. یک پیوند از یک تارنما دارای اعتبار، بسیار اثر گذارتر از لینک و پیوند های زیاد از یک تارنما خرد میباشد.

چه کارهایی را برای بک لینک و پیوند هیچ زمان نباید اعمال بخشید؟
چهت نیل به حاصل بهتر، هیچ منش میانبری نیست. در‌صورتی‌که تا به امروز مقاله‌ها پیوند دهی را تحقیق کرده باشید، متوجه برخی از پیشنهادات خام ای گردیده اید. در اینجا برخی از پیشنهادات را ذکر کرده و انگیزه عدم به کارگیری از آن‌ها‌را خوا‌هیم اظهار کرد.

لینک و پیوند دادن در نظرها دیگر تارنما ها.
در شرایطی‌که در وبسایت و مقاله غیر مرتبطی لینک و پیوند خویش را در نظرها قرار دهید. ممکن میباشد پیام شما اسپم گردیده و در حیث موتور کاوش ربات به اکانت بیایید. و دیگر نتوانید در دیگر وبسایت ها حیث بگذارید. صرفا وقتی میشود از بک لینک و پیوند در نظرها بهره برد، که با مقاله منتشر گردیده مرتبط باشد.

پیوند به صفحه ها خویش از روش انجمن ها.
به عبارتی اصل که در باب نصیب ایده ها مدنظر میباشد، در اینجا نیز ایفا می‌گردد. گرچه یک روش سریع برای برگشت لینک و پیوند ها، انجمن ها و نظرها میباشد ولی چگونگی بالایی در رجوع پیوند ندارند.

ارسال وبسایت به دایرکتوری ها.
در پیشین اشخاص با استعمال از دایرکتوری هایی که توده می کردند، تارنما های جالبی پیدا می کردند. دایرکتوری ها به لطف موتورهای کاوش نسبتاً عنایت خویش را از دست داده اند. بدین ترتیب این روش دیگر منسوخ گردیده است.

خرید پیوند.
برخی از صاحبان تارنما ها برای اضافه کردن پیوند های تارنما های دیگر پول اخذ می نمایند. به همین ادله ساخت پیوند ها به آوازه بدی رسیده اند. خرید بک لینک و پیوند کلاً ایده بدی به حساب می‌آید. عالی میباشد برای پیوند سازی و بک پیوند ها بازی زمانبر و شکیبا بودن را در خاطر بگیرید.

استراتژی اخذ شایسته ترین بک لینک و پیوند ها در تارنما:
تحت عنوان پیشرو، هیچ یک از این عملکردها به شما یاری نمی نماید تا با‌گاز لینک و پیوند بگیرید. مگر تا‌زمانیکه بستر قابل قبولی برای بک پیوند ها در سایت خویش ساخت نمائید. کاری که ما امید‌واریم اجرا دهیم این میباشد که با یادگیری سریع خیس به آن نقطه برسید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:34


اعمال دادن لینک و پیوند سازی فرنگی با یقین یکی‌از مواقعی میباشد که آموزش لینک سازی داخلی می تواند برای شما ارتقا اعتبار و همینطور بهبود منزلت داشته باشد البته طبق رسیدگی های وب سایت Cyberg ممکن میباشد همین آیتم موجب جریمه شدن شما و نیز بیرون شدن از نتیجه ها جست و جو گوگل گردد. در‌حالتی که قصد دارید از لینک و پیوند سازی فرنگی به کار گیری فرمایید بایستی جايگاه بالایی در گوگل داشته باشید و برای مثال می‌اقتدار به پیشی دریافت کردن از حریف خویش که در بالا حاصل گوگل قراردارد اشاره نمود.
شما وقتی بایستی از پیوند سازی فرنگی به کار گیری نمایید که در نتیجه ها جست و جو گوگل در کاغذ اولیه باشید و برای اینکه مقام خویش را ثبت و وبسایت خویش را تقویت نمایید می بایست از پیوند سازی های داخلی به کارگیری نمایید. به همین ادله شما بایستی صفحه ها جدیدی را که ساخت می کنید به صفحه های دیرین‌خیس لینک و پیوند فرمایید و همین صفحه ها نو را نیز با لینک و پیوند‌های داخلی تقویت نمائید تا آحاد فرایند پیوند سازی داخلی را کامل شدن نمائید.

با خصوصیت های پیوند داخلی آشنا گردید


خصوصیت پیوند‌های داخلی این میباشد که یوزرها فی مابین صفحه ها مرتبط با هم منتقل میگردند و می توانند از سایر صفحه های سایت نیز بازدید نمایند. امروزه لینک و پیوند سازی یک کدام از مواقعی میباشد که می تواند بهینه سازی تارنما شما‌را بهبود ببخشد و سکو تارنما را ارتقاء بدهد.

به کار گیری از انکر تکست

انکر تکست یک خصوصیت میباشد که محتوای مهم پیوند‌های داخلی را به معمولی‌ترین و کوتاه‌ترین نحوه ممکن ذکر می‌نماید و مورد محتوای مهم باطن شیت‌ای که لینک و پیوند گردیده است را به مخاطب نشانه می دهد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:00


در نصیب گذشته گفته شد که برای باور از اینکه یک تارنما برای پیوند سازی فرنگی آموزش لینک سازی داخلی مطلوب میباشد، می بایست پیوند‌های جانور در آن را تحقیق فرمائید. برای این فعالیت میتوانید از ابزارهای آنلاین و آفلاینی که دراین باره وجود دارا هستند به کارگیری فرمایید. یکی دوست داستنی‌ترین ابزارها برای ارزیابی لینک و پیوند، Link Analyzer Tool میباشد. قابل انعطاف افزاری مجانی که کافی میباشد یک برگه از وبسایت متبوع خویش را به آن بدهید و این ابزار لیستی از لینک و پیوند‌های جان دار در آن وبسایت را به هم پا انکر تکست‌های مستعمل به شما ارائه می‌نماید.

در واقع صرفا کافی میباشد نشانی سایتی که میخواهید را وارد فرمایید و نوع لینک و پیوند‌هایی که میخواهید به شما نشانه داده خواهد شد را مشخص و معلوم فرمایید. حاصل به صورت یک لیست بی نقص از همه لینک و پیوند‌های inbound و outbound و همینطور انکر تکست‌های مرتبط با آنها نماد داده خواهند شد. در صورتیکه تصاویر پیوند گردیده‌ای نیز در آن شیت وجود داشته باشند، انکر تکست آنان نیز به شما ارائه گردد.

رابطه page authority و پیوند سازی فرنگی
Page Authority یک امتیاز میباشد که بوسیله وبسایت Moz پباده سازی شد‌ه‌است و پیشبینی می‌نماید که یک کاغذ در لیست نتیجه ها گوگل در چه سکو‌ای قرار خواهد گرفت. دامنه‌ی این امتیاز از 0 تا 100 بوده و هر چقدر عددش بزرگتر باشد، در معنای شانس بیشتر برای حصول سکو فراتر میباشد.

ولی رابطه page authority با لینک و پیوند سازی داخلی چیست؟
Page authority نیز مانند الگوریتم‌های گوگل بسیار جامع میباشد و ذیل اثر قرار دادن آن کاری سخت میباشد. این امتیاز ذیل اثر معیارهای مختلفی مشخص و معلوم می شود که هر مورد اثر خاص خویش را بر آن میگذارند. در واقع این یک‌سری فاکتوره بودن وبسایت Moz از یک سری عاملی بودن الگوریتم‌های گوگل هنگام مرتبه بندی تارنما‌ها سرمشق گرفته میباشد تا بتواند پیش‌بینی صحت را اعمال دهد.

شایسته ترین رویکرد برای اثر مثبت گذاشتن روی page authority یک شیت این میباشد که چگونگی پیوند‌های آن را بالا ببریم. این فعالیت با پیوند سازی فرنگی صحیح و استخراج exteal link از دیگر صفحه های دارای اعتبار میسر میباشد. در واقع لینک و پیوند سازی فرنگی قادر است موجب دستیابی «رای اتکا» برای وب سایت شما از طرف دیگر وبسایت‌های با page authority بالا گردد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02


امروزه لینک و پیوند های داخلی یا این که Inteal Links با برهان کافی از دقت دوباره آموزش لینک سازی داخلی در دنیای سئو برخوردار‌است.تا آنجا که پیوند سازی داخلی به عواملی اساسی جايگاه بندی داخل ورقه ای (بهینه سازی داخلی) ،در صفحه ها تارنما شما میباشد.نصیب عمده ای از عمل با بهینه سازی ضمن سئو اینترنت و محتوای آن ، تولید پیوندهایی با غرض ارتقا توان اینترنت و بهبود شرایط آن میباشد .

پیوند داخلی چیست
لینک و پیوند داخلی لینک دادن پست ها یا این که مقاله‌ها در به عبارتی دامنه میباشد. یعنی یک کاغذ از سایت شما با کاغذ دیگری از به عبارتی وب سایت رابطه دارااست. این بدان معناست که لینک داخلی تجربیات مخاطب را ارتقا می‌دهد چون مخاطب میتواند داده ها بی نقص مرتبط با نوشته‌ی‌علمی را پیدا نماید.
پیوند سازی داخلی تمرین اضافه کردن پیوندهای در بین صفحه های در به عبارتی وب سایت میباشد.یک پیوند (چه فرنگی و چه داخلی) در HTML این چنین میباشد:

anchor text
آن‌ها “پیوند های داخلی” خوانده میگردند : مثلا ، ورقه “منزل” پیوندی دارااست که به کاغذ “سرویس ها” اشاره داراست.


طرز رابطه پیوند های داخلی
گونه های پیوند های داخلی
دو نوع لینک و پیوند داخلی وجود دارااست: پیوندهای محتوا و ماژول. لینک و پیوند محتوا به آسانی پیوندی میباشد به محتوای تن یک شیت میباشد
پیوندهای ماژول در گونه های مختلفی از عنصرها ناوبری مانند ناوبری هدر بالا ، پاورقی یا این که مقاله‌ها مرتبط وجود دارااست . رابطه فارغ ماژول ها قابلیت تهیه و تنظیم بسیار منظم خیس نمودار لینک داخلی شما‌را مهیا می نماید. این بسیار مقیاس پذیرتر از لینک و پیوند سوا محتوای تن میباشد.

شما از پیوندهای داخلی بدین مفاد به کار گیری میکنید:
به مخاطب اذن می دهید در تارنما شما پیمایش نماید.
امداد به ساخت سبک‌سازی رئیس داده ها
اقتدار PageRank خویش را بسط می دهید.
پیوندهای داخلی ایجاد گردیده بوسیله JS ، flash و غیره
از پیوندهای داخلی ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله javascript و غیره به کارگیری نکنید. یک موتور کاوش نمی تواند پیوندهای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله javascript یا این که flash و غیره را در دست گرفتن نماید.

کارایی فرمایید پیوندهای HTML را به ورقه اینترنت اضافه نمائید. هر دو طریق ارائه گردیده در ابتدا ، مانند اتصال وردپرس و اتصال HTML ، از طریق HTML تبعیت می نمایند.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 233 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:59


ممکن میباشد درحالی که دارید seo وب سایت خویش را بهبود می‌بخشید، آموزش لینک سازی داخلی با کلمه و واژه پیوند سازی داخلی مواجه گردیده باشید. پیوند سازی داخلی یکی‌از فاکتورهای اساسی در seo میباشد. شما می توانید با پیوند سازی داخلی صفحه ها وب سایت خویش را به یکدیگر متصل فرمایید. و براین اساس استفاده کننده را هدایت نمائید تا مجال بیشتری در تارنما شما بگذراند. این دستور موجب کاهش نرخ پریدن، ارتقا تعامل و مجال حضور مخاطب در وب سایت و … میگردد. کلیه این موردها اثر مثبتی در seo تارنما شما خواهند داشت.

 

 

لینک و پیوند سازی داخلی چیست؟ 
پیوند سازی داخلی یا این که Inteal Link در واقع پیوندهایی در صفحه های تارنما میباشند که سبب متصل شدن صفحه های به یکدیگر میگردند. با به کارگیری از این فعالیت هم یوزرها وب سایت شما ریلکس خیس به مطالب مربوط به کاغذ ای که گشوده کردند منتقل می گردند؛ هم موتورهای کاوش می‌توانند از روش این لینک و پیوند ها صفحه ها دیگر وبسایت شما‌را ایندکس و پژوهش نمایند. پس در واقع میتوان اظهار‌کرد یکی‌از فاکتورهای اساسی seo، پیوند سازی داخلی میباشد.

توجه فرمایید که انکرتکستی که برای لینک و پیوند داخلی خویش گزینش می‌کنید، قضیه اساسی نوشته‌ی‌علمی پیوند گردیده را ذکر نماید. و صد ولی بایستی نوشته‌علمی ای که لینک و پیوند میدهید، مربوط به ورقه ای که در آن لینک و پیوند سازی می کنید باشد. در صورتیکه میان صفحه ها نامربوط لینک و پیوند سازی فرمائید، ضمن اینکه ممکن میباشد مخاطب دیگر به تارنما شما رمز نزند، موتورهای کاوش نیز این پیوند سازی را برای سئوی وبسایت شما منفی در حیث می‌گیرند. پس در تعیین محتوایی که می‌خواهید لینک و پیوند نمائید و انکرتکست آن توجه فرمائید.

 

 

التفات پیوند سازی داخلی در seo 
موتورهای کاوش بوسیله پیوند سازی داخلی می توانند محتواهای دیگر وب سایت شما‌را نیز دنبال نمایند. زمانی که شما یک پیوند را به تعداد متعددی در وب سایت خویش به کار گیری نمائید، موتورهای کاوش در مییابند که‌این محتوا از عنایت متعددی شامل است. پس در واقع پیوند سازی داخلی هدایت کننده و راهنمای موتورهای کاوش و یوزرها در تارنما میباشد.

شما می توانید با پیوند سازی درست، تجربیات کاربری بهتری را برای تارنما خویش رقم بزنید. همینطور موتورهای کاوش را خوب در تارنما خویش هدایت فرمایید، به صورتی که با پیوند سازی شما بتوانند به همگی محتوای تارنما دست یابند. این مورد ها در بهینه سازی وبسایت اثر به سزایی دارا‌هستند.

نکته قابل درنگ دیگر، محتواهای تازه وب سایت شماست. این محتواها را موتورهای کاوش هنوز شناسایی نکرده اند و باطن نقشه وب سایت شما نیز جانور نیستند. در‌صورتی‌که از پیوند سازی داخلی جهت معرفی چنین محتواها استعمال نکنید، هیچ زمان اینها بوسیله موتورهای کاوش کروال نخواهند شد. پس لینک و پیوند سازی داخلی به محتواهای نو تارنما شما نیز جهت چشم شدن عالی نیز امداد میکند.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 124 تاريخ : 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:54


ممکن میباشد درحالی که دارید seo وب سایت خویش را بهبود می‌بخشید، آموزش لینک سازی داخلی با کلمه و واژه پیوند سازی داخلی مواجه گردیده باشید. پیوند سازی داخلی یکی‌از فاکتورهای اساسی در seo میباشد. شما می توانید با پیوند سازی داخلی صفحه ها وب سایت خویش را به یکدیگر متصل فرمایید. و براین اساس استفاده کننده را هدایت نمائید تا مجال بیشتری در تارنما شما بگذراند. این دستور موجب کاهش نرخ پریدن، ارتقا تعامل و مجال حضور مخاطب در وب سایت و … میگردد. کلیه این موردها اثر مثبتی در seo تارنما شما خواهند داشت.

 

 

لینک و پیوند سازی داخلی چیست؟ 
پیوند سازی داخلی یا این که Inteal Link در واقع پیوندهایی در صفحه های تارنما میباشند که سبب متصل شدن صفحه های به یکدیگر میگردند. با به کارگیری از این فعالیت هم یوزرها وب سایت شما ریلکس خیس به مطالب مربوط به کاغذ ای که گشوده کردند منتقل می گردند؛ هم موتورهای کاوش می‌توانند از روش این لینک و پیوند ها صفحه ها دیگر وبسایت شما‌را ایندکس و پژوهش نمایند. پس در واقع میتوان اظهار‌کرد یکی‌از فاکتورهای اساسی seo، پیوند سازی داخلی میباشد.

توجه فرمایید که انکرتکستی که برای لینک و پیوند داخلی خویش گزینش می‌کنید، قضیه اساسی نوشته‌ی‌علمی پیوند گردیده را ذکر نماید. و صد ولی بایستی نوشته‌علمی ای که لینک و پیوند میدهید، مربوط به ورقه ای که در آن لینک و پیوند سازی می کنید باشد. در صورتیکه میان صفحه ها نامربوط لینک و پیوند سازی فرمائید، ضمن اینکه ممکن میباشد مخاطب دیگر به تارنما شما رمز نزند، موتورهای کاوش نیز این پیوند سازی را برای سئوی وبسایت شما منفی در حیث می‌گیرند. پس در تعیین محتوایی که می‌خواهید لینک و پیوند نمائید و انکرتکست آن توجه فرمائید.

 

 

التفات پیوند سازی داخلی در seo 
موتورهای کاوش بوسیله پیوند سازی داخلی می توانند محتواهای دیگر وب سایت شما‌را نیز دنبال نمایند. زمانی که شما یک پیوند را به تعداد متعددی در وب سایت خویش به کار گیری نمائید، موتورهای کاوش در مییابند که‌این محتوا از عنایت متعددی شامل است. پس در واقع پیوند سازی داخلی هدایت کننده و راهنمای موتورهای کاوش و یوزرها در تارنما میباشد.

شما می توانید با پیوند سازی درست، تجربیات کاربری بهتری را برای تارنما خویش رقم بزنید. همینطور موتورهای کاوش را خوب در تارنما خویش هدایت فرمایید، به صورتی که با پیوند سازی شما بتوانند به همگی محتوای تارنما دست یابند. این مورد ها در بهینه سازی وبسایت اثر به سزایی دارا‌هستند.

نکته قابل درنگ دیگر، محتواهای تازه وب سایت شماست. این محتواها را موتورهای کاوش هنوز شناسایی نکرده اند و باطن نقشه وب سایت شما نیز جانور نیستند. در‌صورتی‌که از پیوند سازی داخلی جهت معرفی چنین محتواها استعمال نکنید، هیچ زمان اینها بوسیله موتورهای کاوش کروال نخواهند شد. پس لینک و پیوند سازی داخلی به محتواهای نو تارنما شما نیز جهت چشم شدن عالی نیز امداد میکند.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 189 تاريخ : 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:54


پیوند سازی داخلی محتوای تارنما شما‌را به هم متصل و مرتبط می نماید و به گوگل ایده ای آموزش لینک سازی داخلی از ساختار وبسایت می‌دهد. این لینک و پیوند ها می‌توانند سلسله مراتبی را در وب سایت شما تولید کرده و به شما این قابلیت و امکان را می‌دهند که به صفحه های اصلی تارنما خویش بها بیشتری نسبت به بقیه صفحاتی که التفات کمتری دارا‌هستند، بدهید. به این ترتیب به کار گیری از اپلیکیشن ی لینک و پیوند سازی مطلوب می‌تواند بهینه سازی وب سایت شما‌را تقویت نماید.

پیوند سازی داخلی چیست؟
لینک و پیوند های داخلی پیوندهایی فی مابین صفحه های تارنما شما میباشند که هم یوزرها و هم موتورهای کاوش از این لینک و پیوند ها برای یافتن محتوای جان دار در وب سایت به کارگیری می نمایند. یوزرها از این ارتباطات برای پیمایش در بین صفحه ها وب سایت و یافتن محتوایی که به آن نیاز دارا‌هستند به کارگیری می نمایند.

موتورهای کاوش نیز از این پیوند ها برای پیمایش وب سایت و تحقیق و دسترسی ریلکس خیس به صفحه ها به کارگیری می نمایند. در صورتی‌که یک شیت از هیچ یک از صفحه ها دیگر وبسایت شما لینک و پیوند نگرفته باشد، ربات های موتورهای کاوش نمی توانند آن را پیدا نمایند.

پیوند سازی داخلی اشکال متفاوتی داراست. خلال پیوند های مو جود در ورقه مهم، منو و…، می‌توانید پیوندهایی را نیز در محتوای خویش اضافه فرمایید که به عنوان لینک و پیوند های متنی شناخته می گردند. پیوندهای متنی یوزرها شمارا به محتوای دیدنی و مرتبط ارشادوراهنمایی می نمایند.

همینطور، این لینک و پیوند ها به موتورهای کاوش اذن میدهند تا دریابند کدام از یک از محتواهای وبسایت به یکدیگر مرتبط می باشند و قیمت آنها را گزینش نمایند. هر چه یک ورقه پیوند های بیشتری اخذ نماید، برای موتورهای کاوش اساسی خیس به لحاظ می‌رسد. بدین ترتیب، پیوند داخلی در seo بسیار دارای اهمیت میباشد.

هر تارنما میتواند دارنده لینک و پیوند های داخلی و فرنگی باشد. لینک و پیوند سازی داخلی، صفحه ها و پست‌ های مرتبط با یک سایت و لینک و پیوند های فرنگی صفحه ها آن را به اینترنت‌ وبسایت‌ های دیگر متصل می‌نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به فراگیری پیوند سازی داخلی و نکات مرتبط به آن بپردازیم.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:59


پیوند سازی داخلی (Inteal Link-building) یک کدام از اصول اصلی آموزش لینک سازی داخلی در seo میباشد که معمولاً کمتر از حدی که سزاوار‌ی آن میباشد، دورازشوخی گرفته می گردد.

اما مراد ما این وجود ندارد که کسی به لینک و پیوند سازی داخلی اعتنا نمی‌نماید، بلکه مورد این میباشد که لینک و پیوند سازی به صورت ماهر و دور از شوخی پیگیری نمی شود.

حتی گاهی کسانی که با #ساخت و ساز محتوا سرگرم می باشند، به لینک و پیوند سازی‌های خود کار که در اکثری از پلتفرم‌های رئیس محتوا وجود دارااست، اکتفا می‌نمایند و معتقدند که همین اندازه، قادر است برای بهبود مقام مطالب آنها در کاغذ‌ی نتیجه ها کاوش کافی باشد.

تعریف و تمجید لینک و پیوند داخلی چیست؟
تا قبل از این‌که به عنایت پیوند سازی داخلی در seo بپردازیم، مطلوب میباشد پیوند داخلی یا این که Inteal Link را تمجید کنیم:

هر لینکی در تارنما شما که به ورقه‌ای دیگر از تارنما‌تان اشاره می‌نماید، یک لینک و پیوند داخلی نامیده میشود.

به عبارت دیگر، پیوند داخلی شیت‌ای روی یک دامین معین را به کاغذ‌ی دیگری روی به عبارتی دامین لینک میدهد.

شما معمولاً در درس‌های متمم، مثال‌های بخش اعظمی از پیوند‌های داخلی را مشاهده کرده‌اید: لینک و پیوند‌هایی که شما‌را به مقاله دیگری در خویش متمم هدایت می‌نمایند.

یکی‌از صفحه ها متمم که تعداد متعددی لینک و پیوند داخلی در خویش داراست، کاغذ‌‌ی نقشه‌ی منش میباشد:

 

چرا لینک و پیوند سازی داخلی اصلی میباشد؟
اول انگیزه و در واقع فلسفه‌ی وجودی لینک و پیوند سازی داخلی این میباشد که بازدیدکنندگان از تارنما شما، بتوانند مطالب متفاوت را پیدا نمایند و به آسانی در وب سایت‌تان بچرخند.

در‌حالتی که بخواهیم این موضوع را به گویش قانونی‌خیس ذکر کنیم، قادر خواهیم بود بگوییم که کاربرد لینک و پیوند سازی داخلی برای Site Navigation میباشد.

هر کس به تارنما رمز میزند، در شرایطی‌که مطلبی را مشاهده کرد و آن را پسندید، بایستی بتواند بقیه مقاله شبیه و مرتبط با آن را پیدا نماید. هم‌اینگونه بایستی بتواند به خیر و خوبی متوجه گردد که ساختار کلی تارنما شما چیست و چه نوع مطالبی را قادر است در آن بیابد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:12


پیوند های داخلی در صفحه ها گوناگون تارنما به استفاده کننده آموزش لینک سازی داخلی یاری می نماید تا با تمامی صفحه ها در باب باشد . این عمل امداد می نماید تا استفاده کننده تشویق خواهد شد کلیه صفحه های وب سایت را دنبال نماید . لینک و پیوند های مرتبط که در هر شیت گذارده میگردد مخاطبان آن پیوند را ارتقا می‌دهد . لینک و پیوند های داخلی در صفحه ها معمولا برای تماس به شغل میروند . از جمله در انتهای یک کاغذ می‌توانید از مخاطب بخواهید برای داده ها بیشتر روی پیوند یا این که موضوعی خاص کلیک نماید و اورا برای بازدید دعوت کنید . لینک و پیوند داخلی بر بازدید از تمامی صفحه ها تارنما و سکو بندی در موتور های جست و جو اثر می‌گذارد . متنی که برای پیوند از آن به کارگیری میکنید بایستی یک گروه کلمه و واژه توصیفی باشد . استعمال از کلمه ها کلیدی برای متن لینک و پیوند میتواند به ربات های موتور جست و جو یاری دهد تا صفحه های شمارا عالی تحقیق کنند . همینطور پیوند های داخلی سبب می‌شوند ربات ها نیز آن صفحه ها را تحقیق نمایند . برای مثال وقت رباتی در یک برگه از وبسایت آغاز به خزش می نماید ، هنگامی به پیوند داخلی میرسد ، رباتی دیگر را به آن پیوند می فرستد تا آن ورقه نیز گزینه تحقیق قرار بگیرد. بنابراین صفحه ها ، در نتیجه ها موتور های جست و جو به صحت برای یوزرها فهرست میگردند . همینطور آن ورقه نیز به فهرست موتور جست و جو اضافه گردد .

 

التفات پیوند های فرنگی
چگونگی و کمیت لینک و پیوند های فرنگی که در برگه به کار گیری می‌کنید برای موتور جست و جو قابل مداقه میباشد افزودن پیوند های قابل اعتقاد و باور و آموزنده و کاربردی به صفحه ها شما یاری خواهد کرد و اعتبار سایت را بهبود می‌بخشد . افزودن پیوند های باکیفیت زیر به جايگاه تارنما جراحت میرساند . لینک به تارنما های دیگر تا وقتی که محتوای آن لینک و پیوند نفیس باشد به درجه تارنما آسیبی نمی رساند . یک پیوند فرنگی وقتی گران بها است که محتوای لینک و پیوند گردیده کاربردی و آموزنده باشد همینطور سکو بندی آن سایت بهتر باشد . پیوند های فرنگی از تارنما های دیگر که به وب سایت شما لینک و پیوند دارا هستند، اعتبار تارنما شمارا بهبود می‌بخشد، چون آن‌ها اثبات می نمایند که محتوای شما گرانبها میباشد. قرار دادن پیوند فرنگی یک منبع خوب از ترافیک بدون پول برای سایت شما میباشد . موتور های جست و جو التفات ویژه ای به پیوند های فرنگی میدهند . برای درج لینک و پیوند فرنگی اینترنت سیات ها بایستی مواقعی را رعایت نمایند مورد ها پایین هم برای وب سایت های مبدا و هم برای وب سایت های مقصد بایستی گزینه دقت باشد .

وبسایت مبدا و مقصد بایستی با هم مرتبط باشند . در صورتی‌که چنانچه یک وبسایت دارای اعتبار میشناسید که در یک مورد هر چندین نادر با وبسایت شما مرتبط میباشد شایسته ترین محل برای لینک فرنگی است .
خوب میباشد پیوند ها در باطن محتوا درج شوند .
لینک و پیوند مقاله‌ها بی نقص و بیشتراز 2000 واژه و کلمه و کیفیت خوب بسیار با ارزش می‌باشند .
تا جایی که می‌توانید بک پیوند ها را به طور  dofollow درج نمائید . در حالتی که در یک سایت دارای اعتبار پیوند ها به طور nofollow  باشند می قدرت از آن‌ها نیز استفاده کرد پیوند های جدید فالو ترافیک وبسایت را ارتقاء میدهند البته بر بهینه سازی تارنما تاثیری ندارند .
تا جایی که می‌توانید وبسایت های دارای اعتبار با ترافیک بالا را برای بک پیوند گزینش نمایید .

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:37


از اثر لینک و پیوند نوفالو بر بهینه سازی مطمئن باشیم یا این که نباشیم، تارنما‌های آموزش لینک سازی داخلی بخش اعظمی لینک و پیوند نوفالو دارا‌هستند. کافی میباشد روی صفحه های وبسایت‌ها کلیک راست نمایید و آیتم inspection را گزینش فرمایید. کد کاغذ برای‌تان اکران داده می شود و با سرچ واژه و کلمه no‌follow می توانید این لینک و پیوند‌ها را ملاحظه کنید. دلایل استعمال از لینک و پیوند های نوفالو مختلف می‌باشند. در‌پی مهم ترین موردها را در این مورد ذکر می کنم:

خنثی کردن تاثیر اسپمرها
او‌لین دلیلی که مدام برای استعمال از این تگ مطرح می گردد، خنثی کردن تاثیر اسپمرها میباشد. ممکن میباشد در وبسایت‌تان لینک و پیوند‌هایی به صفحه های اسپم داشته باشید. یا این که یوزرها در قسمت نظرها، پیوند‌های نامناسب و اسپم قرار داده باشند. دراین‌صورت با استعمال از کد نوفالو این لینک و پیوند‌ها را خنثی میکنید و بازدارنده اثر منفی آنها می شوید.

خودداری از کاهش اعتبار وبسایت
گزینه دیگر معدود بودن اعتبار سایتی میباشد که به آن لینک و پیوند داده‌اید. در حالتی که به سایتی پیوند بدهید که اعتبار کمتری نسبت به شما دارااست، ممکن میباشد خودتان هم با کاهش اعتبار مواجه گردید. شاید برای‌تان پرسش پیش بیاید که در اصل چرا می بایست اینگونه کاری بکنیم!؟

فرض نمائید یک سایت خیر چندان دارای اعتبار، محتوای آموزشی مفیدی ساخت و ساز نموده است که میخواهید به آن پیوند بدهید. یا این که قابل انعطاف‌افزاری را برای دانلود نهاده میباشد. قصد دارید به آن محتوا پیوند بدهید و درضمن نمی خواهید در خصوص اعتبار وبسایت‌تان ریسک نمایید. خیلی معمولی لینک و پیوند مد نظرتان را در وبسایت قرار می‌دهید ولی آن را no‌follow می کنید.

دوری از تکرار لینک و پیوند‌ها
یک دیگر از دلایل به کارگیری از لینک و پیوند های نوفالو no‌follow دوری از تکرار میباشد. فرض کنیم در یک کاغذ از وبسایت‌تان دو توشه به یک کاغذ دیگر، از تارنما خودتان یا این که یک تارنما دیگر، لینک و پیوند داده‌اید. انکر تکست هم مختلف میباشند. اکنون برای خودداری از تکرار، می توانید یکی لینک و پیوند‌ها را no‌follow نمایید.

طبیعی نشانه دادن ساختار پیوند‌سازی و اثر پیوند نوفالو بر seo
وب سایت‌هایی که پیوند‌های خروجی متعددی دارا‌هستند هم از نوفالو استعمال می‌نمایند. در شرایطی‌که سایت‌تان تعداد متعددی پیوند خروجی داشته باشد، ممکن میباشد گوگل شمارا تحت عنوان فروشنده لینک و پیوند در لحاظ بگیرد. یعنی سایتی که از تارنما‌های دیگر پول میگیرد و لینک و پیوند آنان را در متن خویش قرار میدهد. برای پیشگیری از این مسئله میتوانید پیوند‌های خروجی را نوفالو نمایید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:26

طبق یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۰، ۹۱ درصد آموزش لینک سازی داخلی از اشخاص ۱۸ تا ۳۴ ساله به به عبارتی اندازه که به پیشنهاد‌های دور‌وبری ها اتکا دارا‌هستند، به رسیدگی‌های آنلاین تولیدها هم اتکا می‌نمایند. یک وبسایت فعال که چندین کالا برای عرضه به استفاده کننده دارااست، می تواند محتوایی ایجاد نماید که منجر ارتقاء کانورژن بین یوزرها خواهد شد. پلتفرم Affilimate به طور خودکار نصیب‌های متفاوت وب سایت را زیر در دست گرفتن دارااست و به شما می گوید، کدام قسمت‌های وب سایت سبب ساز به Conversion بالاتری میگردد. این الگوی ساخت و ساز محتوا برای تولید ها بر پایه ی داده‌های دنیای حقیقی و واقعی میباشد. در دنیای حقیقی و واقعی، تصاویر، CTAها و تکنیک‌های نسخه برداری‌رایتینگ سبب به Conversion خوب در محصول ها و تیم‌بندی‌ها میگردند. درین نوشته‌ی‌علمی بدنبال این هستیم که‌این داده ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

چه یک مولف در یک تحریریه باشید، چه بازاریاب یا این که صرفا پیشنهاد ساخت محتوا میپذیرید، میتوانید این تکنیک‌ها را به شغل ببرید. می بایست در‌پی مثال‌های ساخت محتوا تولیدات در دنیای حقیقی وواقعی از تارنما‌های شبیه و تارنما‌های رفیعتر، اسکرین‌شات‌های خاص و ابزارهایی باشید که برای جاری ساختن این تکنیک‌های ظریف برای ایجاد محتوا برای تولیدها خودتان به آن‌ها نیاز دارید. در نقطه پایان، می توانید نرخ تبدیل پژوهش‌های کالا خویش را بهبود داده و تغییرات خویش را به روشی سیستماتیک تست فرمائید.

دقت: این نوشته‌ی علمی براساس راهنمای Google در زمینه‌ی ساخت و ساز محتوا برای تولیدها که در آوریل و دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد، دستکاری شد‌ه‌است. در حالی که اکثر پیشنهادها شبیه مفاد پیشین می باشند، البته این نوشته ی علمی مشتمل بر چند سفارش‌های کلیدی تازه مطابقت بر راهنمای Google، میباشد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 3158 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:13

این یکی‌از به معنای تعداد یوزرها انسانی میباشد آموزش لینک سازی داخلی که بر روی صفحه های تارنما شما کلیک کرده‌اند.

Visit
در لغت در معنای بازدید میباشد و در seo یعنی تعداد دفعاتی که یوزرها از صفحه های SERP بر روی لینک و پیوند صفحه های وب سایت شما کلیک کرده‌اند. بدین ترتیب میتواند ترافیک طبیعی سایتتان را علامت دهد.

 Unique visitor
از در میان ترافیک طبیعی سایتتان که از صفحه ها SERP به تارنما شما مراجعه می‌نمایند، ممکن میباشد تنی چند از آنها یوزرها تکراری باشند که طی دفعات با جستجوی عبارتی به تارنما شما رسیده‌اند. unique visitor تعداد بازدیدهای این یوزرها را یک توشه در حیث می گیرد و در واقع عوض اینکه تک تک ترافیک را به شما بگوید، تعداد کاربرانی که برای نخسین بار از روش صفحه های SERP به وبسایت شما مراجعه کرده‌اند را نشانه می دهد.

Impression
تعداد دفعاتی میباشد که یکی صفحه ها وبسایت شما در صفحه های SERP چشم می‌گردد.

 Query یا این که جستار
در معنای عباراتی میباشد که یوزرها در نوار جستجوی گوگل تایپ می‌نمایند؛ به عبارت دیگر به عبارتی عباراتی که در گوگل کاوش می شود.

مجال ماندگاری مخاطب Dwell Time 
هنگامی میباشد که بازدیدکننده بعداز کلیک روی SERP ها در اینترنت‌وب سایت شما می‌گذرد. هر چه قدر این مجال زمان بر‌خیس باشد خوب میباشد چون نماد می دهد بازدیدکننده محتوای مرتبط و دیدنی پیدا نموده است. در شرایطی که فرصت ماندگاری بسیار کوتاه باشد، پریدن از وبسایت به حساب میآید.

 Stop words
برخی از لغات در همگی متون به تعداد متعددی تکرار می گردند؛ مثل افعال، حروف اضافه و .... موتورهای کاوش و همین طور ابزارهای نظارت تارنما قبل از پردازش صفحه های این لغت ها را کنار می گذارند تا لغت ها مهمی که میتوانند عبارات کلیدی محسوب شوند مشخص و معلوم و پر رنگ شوند.

پرسونای مشتری
در بازاریابی، برای اینکه خوب بتوانیم مشتری را جذب کنیم، بایستی با روحیات، علایق، منظور‌ها، آرمان‌ها، عقاید، مدل معاش، تحصیلات و ... او آشنا باشیم. در فیض این داده ها خواهیم توانست محصولی ارائه نماییم که دقیقاً متناسب با نیازهای مشتریانمان باشد. به علاوه در تبلیغاتمان نیز پیروز‌خیس کار خوا هیم کرد.
به‌این خواسته مشتریان خویش را به مجموعه‌های شبیه تقسیم کرده و برای هر مجموعه یک شخصیت فرضی در لحاظ می گیریم. این شخصیت را با تک تک جزئیات رسم میکنیم و به آن پرسونای مشتری می گوییم.

قیف خرید
گفته میگردد که محتوای تولیدشده به وسیله شما در صدر به وسیله تعداد متعددی از یوزرها رؤیت شود. از بین این خیل عظیم، بخش اعظمی اشخاص کاغذ را می‌بندند و بیرون میشوند و صرفا گردآوری یه خرده با شما همدم گردیده و تبدیل به مخاطب همیشگی میگردند. از در بین این یوزرها همیشگی نیز تعداد بسیار نادر‌تری تبدیل به خریدار خواهند شد و از دربین خریداران، تعداد انگشت‌شماری ممکن میباشد شمارا به دوستان و آشنایانشان نیز سفارش نمایند. همانگونه که مشاهده می کنید این پروسه مانند یک قیف برعکس دهانه ورودی آن گشاد و دهانه خروجی آن باریک میباشد.

نرخ پریدن یا این که Bounce Rate
یکی مسائلی که در تحلیل بهینه سازی برای ما عنایت بسیار متعددی داراست، نرخ خروج یوزرها میباشد. زمانی کاربری وارد برگه وب سایت شما میگردد و فارغ از اجرا کاری (فارغ از کلیک یا این که اسکرول کردن کاغذ) مجدداً ورقه را می‌بندد یا این که بر روی دکمه back مرورگر کلیک می‌نماید بر نرخ خروج سایتتان اضافه گردد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:35

می‌دانیم که در قبل خیر چندان به آموزش لینک سازی داخلی دور گوگل فقط به PAGE RANK صفحه ها برای درجه دادن به آنان اعتنا می‌کرد و پیچ رنک صرفا بر طبق تعداد پیوند دریافتی به وسیله یک وبسایت معین میشود. امروزه تعداد لینک و پیوند دریافتی یک تارنما صرفا ادله انتخاب کننده  درجه وب سایت وجود ندارد. امروز سه دلیل مهم مرتبه صفحه های وبسایت را مشخص و معلوم می نمایند.

1-  اعتبار
اعتبار یک برگه بر پایه ی تعداد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار و مرتبط یک وب سایت معقول میشود. هرچه یک وبسایت معتبرتر باشد وبسایت های معتبرتری هم به آن پیوند خواهند اعطا کرد. ابزارهایی میباشند که ترازو اعتبار صفحه های وب سایت شما راگزارش میدهند. البته بایستی به خیال داشت که عددی که‌این وبسایت ها ارائه میدهند ممکن میباشد صد در صد با ترازو اعتباری که گوگل برای وبسایت شما در لحاظ گرفته میباشد مطابقت نباشد. چون گوگل هیچ زمان طرز تحقیق ظریف اعتبار یک شیت را ذکر نکرده میباشد. ولی تارنما هایی مانند MozBar و SEMRush اعتبار دامنه DA و امتیاز دامنه (Domain Score (DS را به شما ارائه می‌دهند و هرچند که عدد ارائه گردیده ممکن میباشد آپ تو دیت نباشد اما می قدرت با یاری آن برای سئو وبسایت طرح ریزی کرد.

2- محتوا
می‌دانید که الگوریتم هایی مانند گوگل پاندا مبنی بر چگونگی محتوا به تارنما شما جايگاه ای خواهند اعطا کرد. ولی در سال 2018 چگونگی محتوا صرفا به ساخت و ساز محتوای مخصوص و ارزشمند محصور نمیشود. شما بایستی این محتوا را بر پایه ی جدیدترین نیاز مخاطبان خویش تهیه و تنظیم فرمایید. با وجود شبکه های مردمی نیاز اشخاص جامعه با‌گاز عوض میشود. الگوریتم های نو گوگل مانند رنک برین Rank Brain   با امداد یادگیری ماشینی میتوانند با تمرکز بالایی نیاز حقیقی وواقعی استفاده کننده را از کلید کلمه و واژه کاوش گردیده پیش گویی بزنند و در صورتی محتوای شما برای این خواست حقیقی و واقعی seo نشده باشد شما مرتبه پایینتری نسبت به رقبا حصول خواهیدکرد.

3- سن ایندکس شدن
درباره التفات این دلیل یعنی ارتفاع قدمت یک ورقه و ترازو اثر آن در سکو برگه در گوگل دعوا های متعددی مطرح میباشد. ولی در صورتی‌که تارنما شما دوران فرصت متعددی فعال باشد و شما از طریق های سئو اصولی سود کرده باشید قاعدتاً میتوانید از رقبای خویش براحتی پیشی بگیرید.

بهینه سازی 2018 –  15 ضابطه برای موفقیت در کاغذ حاصل کاوش
درصورتی که در‌پی برتری در بهینه سازی میباشید در سال 2018 می بایست از 15 ضابطه تحت تبعیت فرمایید. به خیال داشته باشید که سال به سال قابلیت گمراه کردن گوگل طاقت فرسا خیس شود. براین اساس بجای صرف هزینه برای فریب گوگل کوشش نمایید با آن یاروهمدم گردیده و همواره در جايگاه های بالای گوگل بمانید.

1-  سرعت صفحه ها تارنما را پژوهش و در شکل ضرورت آن را باصرفه فرمائید
دست اندرکاران مختلفی میتوانند بر روی سرعت یک وب سایت اثر بگذارند. شما میتوانید سرعت وبسایت خویش را رسیدگی و در شکل نیاز آن را seo نمائید. برای رسیدگی سرعت وبسایت از ابزارهایی مانند Page Speed Insights که به وسیله گوگل ایجاد گردیده است به کارگیری نمائید. تارنما هایی مانند تارنما GTMetrix نیز می‌توانند به شما برای یافتن دلایل نماید بودن سرعت لود صفحه های امداد نمایند. به خیال و خاطر داشته باشید با اعتنا به آنکه در سال 2018 مانند سالهای پیشین بر به کار گیری کنندگان موبایلی وبسایت شما افزوده شود. و اثر سرعت وب سایت در تلفن همراه بر روی جايگاه گوگل اثبات شد‌ه‌است. موردها پایین را برای بهبود سرعت وب سایت خویش نظارت فرمائید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 329 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:52

یکی‌از مهم‌ترین فواید به کار گیری از متا تگ توضیحات این میباشد آموزش لینک سازی داخلی که در صورتیکه در کاغذ حاصل کاوش به اکران در بیاید. میتواند در ارتقاء نرخ کلیک وبسایت CTR موءثر باشد. ارتقا نرخ کلیک صفحه ها وب سایت خویش در ارتقاء درجه وبسایت اثر مثبت داراست. از طرف دیگر شما با استفاده لغات کلیدی در توضیحات متا میتوانید در ادراک عالی موتورهای کاوش از ماهیت محتوای صفحه های خویش یاری نمائید و این مسئله نیز خویش قادر است به بهبود رنک وبسایت شما بیانجامد.

در صورتی چه نقش توضیحات متا در seo نقش خیلی مالامال رنگی وجود ندارد البته هر seo فعالیت حرفه‌ای می‌داند که در حالتی که تعدادی و یکسری ادله خرد موءثر در بهینه سازی را به صحت استعمال نماید در غایت سکو بهتری از رقبا به دست خواهد آورد. برای آنکه متا تگ توضیحات بتواند نقش کارآمد و موءثر خویش در بهبود مرتبه وبسایت را انجام نماید می بایست از استعمال بیشتراز حد لغات کلیدی در متای توضیحات اجتناب فرمایید. اعتنا داشته باشید که متن توضیحات وب سایت شما در برگه حاصل کاوش بیش تر از تیتر و نشانی شیت کاراکتر می پذیرد و شما می‌توانید از این قابلیت و امکان برای تبلیغ وبسایت خویش و تشویق کاربر به کلیک روی پیوند تارنما به کار گیری نمائید.

سئو متا تگ توضیحات
با اعتنا به اینکه ارتقاء نرخ کلیک وب سایت یک کدام از دست اندرکاران اثرگذار در افزایش جايگاه تارنما میباشد. یک کدام از شایسته ترین راه و روش شغل های سئو متا توضیحات این میباشد که محتوای آن را طوری بنویسید که کاربر را به خویش جذب نماید و باعث به ارتقاء کلیک وبسایت خواهد شد. یک خبرنامه را در لحاظ بگیرید، تبلیغات خبر نامه با یاری یک تیتر و یک سری خط متن کوتاه، شمارا ترغیب به ارتباط تلفنی و خرید یک متاع می نمایند. شما نیز می بایست همین فعالیت را با توضیحات تارنما خویش جاری ساختن دهید.

شما بایستی در متا تگ توضیحات خویش با یک لحن فعال مطالب را مطرح کنید و محتوای شیت خویش را طوری بیان نمایید که مخاطب ترغیب به کلیک خواهد شد. در‌صورتی‌که تبلیغات خزانه ملت در سطح شهر را چشم باشید یک بنر با رنگ موفق سرخ و یکی 1397 با عبارت خودت میدونی کدوم خزانه مندرج بود. و اکثر وقت ها یوزرها لینکدین اسم خزانه رو خزانه شهر پیش گویی زده بودند، عدم به کار گیری از Call to Action درین تبلیغ سبب ساز شد که هزینه تبلیغاتی را خزانه ملت به پردازد و فایده تبلیغ را خزانه شهر چیره شود. در صورتی‌که شما در استعمال گویش و لحن مطلوب برای جذب کلیک به وبسایت خویش در توضیحات وبسایت به کار گیری نکنید. هزینه ساخت‌و‌ساز نیاز در کاربر را شما پرداخت میکنید و کلیک را رقبای شما بدست میاورند.

تبلیغات مبتنی بر سرگرم کردن احساسات قادر است از هر تبلیغی موثرتر باشد. برای مثال می شود به تبلیغات کمپانی پپسی در تلویزون سرزمین دبی و تبلیغ کمپانی دوراسل Duracell اشاره نمود که در هر دوی آن ها شم همدردی و تعاون و خانواده دوستی در کاربر تحریک می‌گردد تا استفاده کننده را به خرید دعوت نماید. تبلیغ پر اسم و رسم کمپانی بنز که در آن ترمز ماشین بازدارنده مرگ راننده و بی کار ماندن فرشته مرگ می گردد نیز احساس شوخ طبعی استفاده کننده را غرض می‌گیرد. شما میتوانید در توضیحات شیت خویش نیز از این طریق برای جذب کاربر فایده ببرید.

گوگل به شما قابلیت و امکان درج یک یا این که دو پاراگراف کوتاه در نصیب توضیحات تارنما را می‌دهد. این جمله‌ها وظیفه ترغیب مخاطبان به کلیک بر روی وبسایت را دارا هستند. شما میتوانید سرویس ها وب سایت خویش را در‌این قسمت تبلیغ فرمائید.

جمله ها وقتگیر و غیر قابل درک سبب به عدم اعتنا کاربر خواهند شد. شما بایستی در کوتاه ترین جمله ها ممکن احساسات کاربر را مشغول فرمائید.

نکته ای که نباید از خاطر موفقیت اعتنا فراوان به به کارگیری از توضیحات اختصاصی در هر برگه و اجتناب از به کارگیری محتوای تکراری درین نصیب میباشد. درضمن هیچ یک از صفحه ها تارنما نباید فاقد متا تگ توضیحات باشد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 280 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:32

همگی ی ما به خیر و خوبی میدانیم آموزش لینک سازی داخلی به چه شکل از شبکه‌های‌مردمی برای پیشبرد عمل های بهینه سازی خویش سود بگیریم.

گوگل پلاس + google نیز فرق چندانی با بقیه وب سایت ها ندارد. البته خوب میباشد مطمئن شویم به اندازه کافی از سرویس ها بهینه سازی ان فایده بردیم. با تغییر تحول قابل انعطاف افزارها به صورت مداوم دست اندرکاران مفید در seo نیز تغییر میکند, البته با حدس موردها اصلی می قدرت بیشترین منفعت را از گوگل پلاس موفقیت.

در جايگاه نخستین, وبسایت های معتبری مانند searchmetric , moz دریافتند که ارتباط و تعلق بسیار قربت در میان +۱ و جايگاه ی وب سایت در گوگل وجود داراست.در حالی که مت کاتس یک کدام از دست اندرکاران اساسی گوگل این زمینه را انکار کرد.

ولی مورد ها بسیار زیاد دیگری هم میباشند که اساسی خیس از گوگل پلاس تلقی میشوند و شما پیش از هر اقدامی خوب میباشد به انها دقت نمایید و بعداز اعتقاد و باور از به کارگیری انها به شبکه‌های‌مردمی بپردازید.

رعت عمل خویش را در گوگل پلاس بالا ببرید

در هر ۲۰۰ سیگنالی که گوگل برای مرتبه بندی وب سایت ها اخذ می نماید سیگنال های دریافتی از شبکه های مردمی به طور مخلوطی از همگی ی انها اخذ میگردد.

به حیث میرسد ارتباط ی گوگل پلاس و سود ی موتور کاوش غامض خیس از ارتباطی میباشد که بقیه شبکه‌های‌عمومی نظیر فیسبوک و تویتر دارا هستند. از یک سو هر دو رسانه به یک اندازه به گوگل دسترسی دارا‌هستند و از طرف دیگر گوگل پلاس کانال ای میباشد که از سوی خویش گوگل احداث گردیده تا با بقیه شبکه‌های‌اجتماعی رقابت نماید.به طور طبیعی وقتی که شما می‌توانید به مال خویش نسبت به سایرین برتری دهید بسیار غیر منطقی میباشد که از این عمل رمز گشوده زنید.

مجموعاَ لایک ها , اشتراک گذاری ها , ایده ها و همه کار های اجتماعی بر الگوریتم سئو گوگل اثر گذار میباشد.

چه چیزی گوگل پلاس را از دیگر شبکه‌های‌اجتماعی متمایز می نماید
بسته به محتوای ایجاد گردیده بوسیله مخاطب تفاوت های گوناگونی مشهود است.

پست های همگانی در گوگل پلاس تخت گاز مشخص و معلوم و برای کاوش ایندکس می گردند. بیشتر پست ها و اشتراک گذاری ها در بقیه وب سایت های اجتماعی به این شکل نیستند.(به عنوان مثال لینک و پیوند های وارداتی در تویتر به وسیله خزنده گوگل یافت نمیشوند یا این که پیکربندی فیسبوک به طوری میباشد که ان را بسیار منحصربه‌فرد نموده است.)

شما می‌توانید پست های خویش را با کلمه ها کلیدی آیتم نظرو توضیحات مطلوب انها برای گوگل پلاس سئو نمایید.

همینطور با به اشتراک گذاری پست شما بوسیله افرادی که در دایره ی ارتباطی شما می باشند(circles) ترافیک بیشتری برای محتوای شما ساخت میشود و سایرین لینک و پیوند های بیشتری را از شما ارائه می‌دهند.

با وجود اقتدار و نفوذ گوگل پلاس, داده ها ,گرافیک و تصاویر جان دار در ان بوسیله موتور های کاوش در کاغذ ی سود ظواهر می گردد.و این مقاله موجب بالا رفتن تعداد کلیک ها بر روی تارنما شما گردد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:13

در شرایط کلی seo را می شود به آموزش لینک سازی داخلی دو قسمت کلی تقسیم بندی کرد : seo داخلی و سئوی خارجی. seo داخلی عبارت میباشد از دسته عمل هایی که سبب میگردد مخاطبان متاع و سرویس ها وب سایت، ریلکس خیس بتوانند با تارنما شما رابطه بر قرار نمایند و به نوعی آحاد کارهایی که در درون وبسایت اجرا می‌گردد تا تارنما را با استانداردهای گوگل هماهنگ کنیم و در مقابل offpage تارنما وجود دارااست که به کار های مرتبط با seo در بیرون وبسایت مانند تشکیل داد بک پیوند در وبسایت های دیگر گفته می گردد و یک پروژه seo پیروز ترکیبی از این دو میباشد و هر یک از این مناطق دارنده ذیل گروه های بسیار فراوانی میباشند.

در یکسری سال اخیر مقررات seo داخلی تغییرات اکثری داشته میباشد. این تغییرات در راستای غرض گوگل برای دکورا سیون عالی کاغذ حاصل کاوش چهره داده میباشد. امروزه در شیت حاصل کاوش وبسایت هایی را می‌بینیم که لزوماً در محتوا، تیتر و تگ های متا از کلمه ها کلیدی به کارگیری نکرده اند. امروزه الگوریتم هایی مانند مرغ مگس خوار، گوگل پاندا، الگوریتم رنک برین RankBrain منجر شد‌ه‌است که حاصل کاوش بیشتر بر حسب رابطه معنایی محتوا با لغت ها کلیدی باشد.

بهینه سازی داخلی On Page بهینه سازی چیست؟
بهینه سازی داخلی هم به محتوا و هم به کدنویسی HTML می‌پردازد. و طریق با صرفه کردن این دو را گزینه اعتنا قرار میدهد. یکی مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی داخلی رابطه محتوا با منظور استفاده کننده میباشد. برای ارتقاء این رابطه بایستی در هنگام ساخت و ساز محتوای برگه به برآورده کردن مراد اکثر وقت ها مخاطبان خویش اعتنا داشته باشید. هنگام اعمال seo داخلی می بایست به پندار منافع کاربر آخری محتوای وبسایت بود. یک وبسایت حدود 8 ثانیه زمان دارد که مخاطبان را به سمت اینترنت وب سایت خویش جذب نماید. هرچه یوزرها بیشتر به سمت وبسایت شما جذب شوند و با تارنما تعامل بیشتری داشته باشند تجربیات کاربری بهتری خواهند داشت.

در حالتی‌که همت شما در وصال بدین هدف ها باشد ترافیک تارنما خویش را ارتقاء داده و درجه بهتری در گوگل خواهید داشت. پس از آنکه آحاد مواقعی که بهبود بهینه سازی داخلی وب سایت سبب ساز میشود را رعایت کردید بایستی با امداد قابل انعطاف افزارهایی مانند گوگل آنالیتیکز اثر تغییراتی که در وب سایت ساخت و ساز نموده اید را رصد کنید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:37

هنگامیکه از بهینه سازی مشاجره می‌شود آموزش لینک سازی داخلی یک کدام از مواقعی که به آن اشاره می‌شود ایجاد کرد بک لینک و پیوند میباشد. در‌این نوشته‌علمی میخواهیم تکنیک های که در آن توجهی به ساخت بک پیوند نمی‌شود را توضیح دهیم.

بخش اعظمی از وبسایت ها با اشتباهات بهینه سازی داخلی مواجه میباشند. حتی خویش گوگل هم از این قاعده مستثنا وجود ندارد. شما هم مطلقاً با خطای 404 در مقاله‌ها منتشر گردیده در تارنما گوگل مواجه گردیده اید. یکی‌از دلایل سرایت خطاهای بهینه سازی داخلی ساخت نقص‌ در آپدیت رسانی وب سایت ها میباشد. زمانی که شما می‌خواهید به وبسایت خویش پلاگینی را از روش قابل انعطاف افزارهای ftp اضافه نمائید. این فولدر ها می‌توانند بدرستی لود نشده و به وب سایت شما جراحت وارد نمایند.

نظرها مختلفی درباره ترازو اثر خطاها بهینه سازی داخلی وجود دارااست. صدها نوشته‌ی‌علمی در تارنما های دارای اعتبار منتشر گردیده که به اهیمت بالای پرهیز از خطای 404 می‌پردازند و جان مولر John Mueller در یک ویدیو خاطرنشان کرد که: بهتراست خطای 404 نداشته باشید، البته در صورتی‌که هم در وبسایت خویش خطای 404 داشته باشید،گوگل خیلی به شما دشوار نمی گیرد. وی این کلام را اینطور ادامه می‌دهد که ما می‌دانیم که خطای 404 یک خطای اپلیکیشن نویسی میباشد و برای خویش ما هم پیش میاید.

ولی یک نکته درباره seo داخلی را نباید فراموش کرد که در صورتی وب سایت شما و وبسایت حریف از نگاه چگونگی محتوا در یک سطح باشند سایتی که خطای کمتری داراست و استفاده کننده احتمالاً از دیدن آن رضایت بیشتری داراست درجه بهتری خواهد گرفت.

در‌این نوشته‌ی‌علمی به نظارت عامل ها کلیدی در بهینه سازی داخلی میپردازیم که بایستی بصورت زمان ای رسیدگی شوند.

7 برهان کلیدی در seo داخلی
اصلی وجود ندارد که شما از چه پلتفرم یا این که پلاگینی برای سئوی تارنما خویش استعمال می‌کنید. عامل ها 7 گانه ای که در‌این نوشته‌ی علمی توضیح داده میگردند می بایست بصورت عصر ای پژوهش شوند تا از بروز اختلال در seo داخلی تارنما پرهیز کرد.

لینک و پیوند های شکسته
شیت ای که دارنده لینک و پیوند های شکسته باشد، اعم از لینک و پیوند داخلی و یا این که فرنگی میتواند بر روی جايگاه دهی وب سایت شما اثر منفی داشته باشد. شما شاید بر روی عدم حذف صفحه ها وب سایت خویش تا پیش از تحقیق پیوند های آن در دست گرفتن داشته باشید البته نمی توانید بر روی وبسایت های دیگر اینگونه کنترلی داشته باشید. هر آن ممکن میباشد که برگه ای از یک وبسایت فرنگی که به آن لینک و پیوند داده اید حذف خواهد شد. یااینکه نشانی آن تغییر‌و تحول نماید.

به همین برهان توصیه ما بررسی کردن عصر ای این عامل ها در بهینه سازی داخلی میباشد.

یک کدام از ابزارهای کاربردی برای تحقیق بهینه سازی داخلی اپ ScreamingFrog میباشد. می اقتدار این برنامه را بصورت بدون‌پول دانلود و بهره مند شد. برای یافتن لینک و پیوند های شکسته بوسیله این نرم‌افزار بعداز دانلود، نشانی وب سایت را در بخش URL قرار دهید و تب Response Codes را گزینش فرمایید. آن‌گاه نوع غربال را براساس (Client Error 4xx) قرار دهید. بدین ترتیب آحاد لینک و پیوند های شکسته برای شما نشان داده می شود. برای دیدن صفحاتی که‌این لینک و پیوند ها باطن آن‌ها جای‌دارد روی تب Inlinks کلیک فرمائید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:48

در صدر بیایید منظورمان از "محتوای تکراری" آموزش لینک سازی داخلی را پر‌نور کنیم. در یک تمجید بی آلایش، محتوای تکراری بدین معناست که محتوای تارنما شما، منحصر وجود ندارد. به محتوایی یکسانی که در دو شیت متعدد با دو URL مختلف ظواهر می گردند، محتوای تکراری یا این که Duplicate Content میگویند. ممکن میباشد محتوایی باشد که در نصیب دیگری از وبسایت خودتان از آن استعمال نموده اید، ممکن میباشد محتوایی باشد که شما از سایت دیگری گرفته و در وبسایت خویش منتشر نموده اید و یا این که برعکس، تارنما دیگری محتوای وبسایت شمارا منتشر نموده است! محتوای تکراری دربرگیرنده پنالتی گوگل نمیشود، ولی از‌آن‌جا‌که موتورهای کاوش در آرم دادن نتیجه ها در گیر سردرگمی گردیده و نمی‌دانند هنگام جستجوی کلیدواژه، کدام شیت را بایستی اکران دهند سبب ساز افت درجه تارنما گردد.

محتوای تکراری چه گونه به وجود می‌ آید؟
پیشین از نسخه برداری رایترها و تولیدکنندگان محتوایی که با بی‌دقتی مطلبی از تارنما‌های دیگر را نسخه برداری می‌نمایند؛ گاهی یک اینترنت‌تارنما برای تبلیغ مطالب خویش، بخشی از محتوای مو جود در وبسایت را در فروم‌ها و وب لاگ‌های دیگر سوای تغییربازنشر می‌ دهد که سبب ساخت Duplicate Content گردد. البته در بخش اعظمی از مواقع اشخاص نمیخواهند محتوای تکراری ساخت نمایند و به صورت تماماً ناخواسته محتوای تکراری به وجود میاید. مورد ها پایین علل عمده ساخت محتوای تکراری میباشد:

در شرایطی‌که یکسری آدرس متعدد برای یک تارنما وجود داشته باشد محتوای تکراری پدید میاید. معمولاً صاحبان بیزنس برای اینکه کسی دامین آنان را مالک نشود یک سری دامنه خریداری می‌نمایند. به عنوان مثالً دامنه‌های .ir یا این که .com و .org
محتوای یکسان با پارامترهای گوناگون URL لینک و پیوند میباشد. به عنوان مثالً تولید ها یک فروشگاه اینترنتی بوسیله پارامترهای متعدد تقسیم‌بندی خواهد شد البته در غایت کلیه آنان سود‌ای یکسان را اکران دهد.
محتوای یک تارنما با www و فارغ از آن در جستجوی گوگل قابل دسترس باشد.
یک اینترنت‌وبسایت همزمان با HTTP و HTTPS در دسترس باشد.
پیج برگه اساسی با «index.html» و سوای آن در یو آر آل قابل دسترسی باشد.
Session ID های جانور در یو آر آل که برای ردیابی اخلاق استفاده کننده به کارگیری می شوند.
تغییر تحول دامین و استعمال از محتوای دامین پیشین در دامین تازه
نسخه های گوناگون لهجه برای یک اینترنت‌وبسایت واحد
نسخه سازگار با تلفن همراه و تبلت یک اینترنت‌تارنما با محتوایی یکسان

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:48